"783:de dagen i fångenskap"

Haha det var en bra dag idag, tänk bara att börja dagen med detta:
http://rixfm.se/webbradio/frameset.php?type=audio&
Attans, jag såg just att man inte hamnar där direkt. Ta mappen "Rix Morron Zoo" till höger om skärmen och sedan "Övriga klipp" och sedan "Hysteriskt vandringsmail om Hund & Kattliv 16/12 2008"

Så himla bäst i världen, långt mycket bättre kon :P
Jag har varit glad nästan hela dagen tack vare detta x) Sen så spelade de samma klipp på väg hem så just nu är stämmningen på topp=) Tess är jättefluffig och snart är det vinterträning=) Mamma ska bara dusha sen ska vi nog fara iväg=)
Btw. Så var mamma med Ronja till veterinären, vi fick nåt schampo som jag ska bada tassen i 2-3 ggr i veckan, men jag tror inte jag kan köra med henne ikväll :/ eller.. tunnlar borde jag kunna köra va? Då belastar hon den ju inget mer än när hon går omkring, men hoppa ska vi kanske inte göra.. :/  menmen, mamma skjussar idag så jag har alla tre där, kanske tillochmed kan köra med min lata lilla fluffboll=)

Nu blir det något annat roligare än att sitta här, (fast det där klippet är nog det bästa jag har hört på flera år xD) så byebye everyhopa=)


RIX Morron Zoo + den bäste, Tony Irving ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: