call 911

duuuduu duuuduu, brandbilar, polisbilar och ambulanser.
Det började brinna i ett hus typ 3 hus ifrån oss tidigare ikväll.
Brandbil anlädde, släckte branden och for igen. En halvtimme, timme senare så brann det igen i samma hus. Dåligt släckt av brandmännen eller någon som planerade en mordbrand? Några ungdomar sågs smyga omkring utanför huset tidigare ikväll, ägaren är enligt mina uppgifter utomlands men det är bara vad en skvallerkärring säger. Det skulle vara trevligt att veta om det bor pyromaner i området.

Har bestämt vad jag ska ha på mig imorgonkväll nu=) Det tog en stund, jag är nog mer nervös än jag själv tror :P Vill ta kort på fyrverkerierna med min nya kamera men jag vet inte om jag vågar ha med den dit bort, så mamma ska få ta kort istället :P Om det nu blir nå fyrverkerier i Sjön. Hon och pappa ska nämligen vara hos Kattmannen på nyårs. Mamma är inte glad. Kennet är inte glad heller för han måste vara hemma med hundarna, pappas order. Jag förstår inte för pappa tycker också att han är en idiot, Kattmannen alltså. Menmen.
Mamma var över till Lena tidigare ikväll, de pratade om när Lena ska para Meia. Vi ska visst ta en av valparna på foder om uppfödaren går med på det. Hoppas jag tål den.. Och då blir det fanimej inte nå slappt. Det ska inte hända som med Maya igen. Jag vill inte ha en till hund, inte om det slutar så. Det är inte många som vet den historien men jag orkar inte ta det nu.. Kanske någon annan gång. Det blir också lite av ett emoinlägg. Men just nu är jag glad och nöjd och ser på NCIS, väldigt bra avsnitt, det då Gibbs blir skadad och förlorar minnet. Men det blir nog sängen snart, ska ut och gå imorgon halv 11=)
Ha det bra!


 

Jag och Meia när vi tog cert, blev BIM. - Meias bror, BIR=)

Postat av: Anna

Stativ och lång slutartid är inte helt fel om du ska fota fyrverkerier ;)

2008-12-31 @ 00:55:16
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: