Christmas

Nu har sista släkten farit och det är tyst i huset igen. Det känns lite skönt efter att ha varit igång hela dagen men lite tomt. But do not fear, tomorrows almost here och då far hela släkten till Burträsk och äter mera julmat :P Jag och Evelyn började se Twilight, som jag fick av min bästaste bror ever, men vi hann bara se typ 45 min för dom skulle fara :/ Men han är sjuk min stackars bror=( Inte bra på julafton =(
Tobbe var en jättebra tomte, men Lucas var typ rädd för han x) Han ville inte ens ta emot julklapparna :P Menmen, tomte är ett krav på julafton :P Btw. Tack Tobbe!=)
Jag fick:
Grey's Anatomy säsong 1 & 2
Twilight
En miniliten bok av Tina som heter typ Hund Boken
3 par tjocksockar
1 badkort
400kr
1 par örhängen

Bäst var nog Twilight
ändå=) Gud så glad jag är :P
Nu ska jag se Kate & Leopold, jättejättebra film, och sedan ska jag upp och fortsätta se Twilight=) Sen blir det säkert några avsnitt av Greys :P Men jag måste typ upp tidigt imorn -.- Men, det tar vi då ;D Jag hoppas alla har haft en lika bra julafton som jag och jag önskar er god fortsättning på den lilla tid av året som finns kvar! Nu ska jag ta och äta lite mer ischoklad ;D

Här är lite bilder av dagen=)

|Julbord=)|                 |Mormor o morfar<3|        |Mina hjärtan,          |Kärlek<3|
                                                                        Ronja o Lucas<3|
Postat av: Tobias

Varsegod, det var kul att vara jultomte åt er ;)

2008-12-28 @ 12:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: