Dan före dopparedan

Idag har jag typ varit flitig. Jag har badat Mira, tvättat Ronjas tass, borstat ut Tessie, lämnat tillbaka alla filmer till Lena och klätt granen. Ändå klagar bara folk. Men Kennet har visat mig en massa roliga saker på Jesper.nu :P Det var en gubbe som skratta så roligt så jag höll på att dö :P Det känns ganska bra att han är hemma. Har saknat han=) Nu har mamma kommit hem så nu börjar städandet inför imorgon. Roger är också här nu och bråkar som vanligt. Jag har nog inte tid att skriva så mycket men jag ska försöka lägga in lite bilder. Försökte ta en bra bild på hundarna när dom satt framför granen men det blir så dåligt med våran kamera. Jag lägger ut en bild ändå.
Ikväll blir det väl film eller något. Har sån lust att se Twilight inatt men jag ska få den imorgon istället =)

MOHAHAHHAHAHHA Linda=)Busvovvarna i vintersolen=)
Sötpajk!
Hjärtan på allt ovanstående

Egobild, men jag gillar typ skuggan + mitt hår=)

Nu brakar helvetet lös, Ha så trevlig jul nu! Vet inte när jag hinner skriva igen :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: