F som i Fredag

Jag skrev ingenting igår, och ingenting om onsdag heller :O Men jag tror ni överlever. Men jag måste ju skärpa mig! Måste börja skriva mer igen.. Just nu sitter jag på skolan och väntar på att vi ska börja. Men alla är typ i Haparanda på IKEA så det blir ju mycket till grupparbete idag ;S Det får mig något pepp! Bara 2 månader kvar 8) Jag slår vad hon löper då :@
Sen så äre naturkunskap och sen svenska. Sen slutt! Då blire att gå på Pärlverkstaden igen, har gjort så jävulskt fina halsband! Helt pepp :P Dom har utförsäljning så allting är halva priset=) Helt perfekt inför jul ;) Men jag har typ avslöjat för mormor vad hon ska få :/ så det är dumt. Men jag har typ alla mina julklappar klara och det är jättehärligt, alla andra verkar stressa så mycket! Mamma har inte ens börjat ;/ Men jag får väl inte så mycket i jul i alla fall 8) Men fanken! Jag har inget åt Lucas! ;S Lina sa att hon kunde göra en skiva med disneylåter åt mig men jag vet inte om det kommer bli så det är bäst att kila på Lek&Hobby efter skolan...
Planer för ikväll: Tjäna pengar och slappa=)

Tjo nu börjar vi strax=)

Saknar min
elschklingpelschkling

                 <3               
Postat av: Jeanette

Ska till Ikea imorgon :)

btw så har jag nog tänkt att fara till lena nån helg snart :)

2008-12-05 @ 12:27:11
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: