Full service

Igår så var jag med Jeanette hos Lena för Lena var på fest nån stans :P Så vi såg först Harry Potter och Fången från Azkaban, på TV men vi orkade inte reklamerna så vi satte in DVD:n sen ;P Efter den så såg vi Harry Potter och den flammande bägaren, och i den är ju min Robert Pattinson med (A) Men han dog i slutet, jag började typ gråta=( Efter det så började vi se Fenixordern ( där han också dyker upp på några ställen, men typ scenen där han dör=( ) men då var klockan typ 1 så vi såg bara typ en timme :P Så det vart en hel Harry Potterkväll :P Det var nog bara för att jag inte hade sett nån av filmerna förut så Jeanette tyckte att jag skulle se dom :P

Fenixordern

Idag har de inte hänt mycket :P
Har varit hos Matte och klippt mig och färgat håret nu ikväll=) Det är så himla lyxigt att klippa sig hos henne, billigt + att man får se film undertiden ;D Jag såg The Duchess och början av Twilight idag ;) Båda två går på bio just nu så det är ju lyx ;)  The Duchess var ganska bra, men lite ful ;S Jag gillade verkligen inte hennes man :@ Han var ful i huvudet.
GUD JAG GRÅTER OM JAG INTE FÅR TWILIGHT AV MIN BROR=( (A)
Men
Robert Pattinson är min sweetheart<3


Nu ser jag Heartbreak Hotel och det är bra=) Godnatt:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: