Gott nytt år!

Jag hatar min bror. Jag har typ fått hans förkylning=( Jag visste det! Men jag far ikväll iaf, jag har bara lite ont i halsen än så :P Ska bli värsta kuligt=) Nytt folk, så roligt=) Heheheh jag är rånervös :P
Vad tycker ni om nyårslöften? Gör ni några? Håller ni dom? ;D Tell me ;D
Själv så brukar jag försöka komma på 3 st varje år.
I år (likadant som 3 år tillbaka) så ska jag ha mindre choklad som nyårslöfte, igen :P Men jag är inte säker på dom andra två :P Men..

Nyårslöfte 08- 09:
1.
Äta mindre/ingen choklad
2. Träna mer;
 minst en timmes promenad varje dag o simning minst 1 gång i veckan(då badhuset har öppet)
3. Ta för mig mer av livet.

Och slutligen
Tack till alla er som gjort detta år relativt bra, hoppas på fler minnen i framtiden!

See ya next year!

R.T.P       

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: