Haha omg vilken fjolla!

Jag har varit på stan idag med mammsi=) Vi tittade på tapeter och tyger och bytte mina örhängen som jag hade fått i julklapp. Men det fanns inget jag ville ha så mamma köpte 3 par örhängen åt henne själv och jag ska få 300kr istället=) Vilket är ganska bra för jag är pank. Ska kanske (?) på bio med Linda ikväll så de behövs lite extra pengar=) Sen så köpte vi mackor på Subway och får till vårdcentralen... Jag skulle ju ta min fula spruta idag, men det var inte alls så hemskt :P Det gjorde typ ondast när hon sprutade in det, sen så började det pilla och sticka över hela kroppen och jag fick jätte mkt huvudvärk och helt plötsligt låg jag på sängen ;S Jag svimmade! Vilken fjolla jag är :P Det var jättekonstigt :P Jag satt i stolen och sen vart det svart och så vaknade jag och låg på sängen med benen på en kudde ;S Hahaha jag dör :P Nu längtar jag veeeerkligen till nästa spruta x)
Menmen, det var nog för att jag inte hade ätit något :P Så vi for hem och åt våra mackor och lite godis :P
Nu ska jag ta reda på om det blir någon bio ikväll eller inte :P Ha det bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: