Hit the lights plz

Jag fick inte vara med och lägga golv=( Pappa blev som mamma blir när hon försöker göra sin speciella kaka, förbannad så in i helvete! :P Då är det bäst att hålla sig borta, så jag har tagit lite foton, som vanligt, och sett lite tv. La just in bilderna på datorn så jag sitter och pillar lite =) Måste ladda batteriet för första gången också=) Hoppas det inte tar typ 5 timmar nu också ;S Då blir jag ledsen..
Nu var det längesen jag skrev något om hundarna, och jag kan berätta att dom löper nu och det betyder att dom inte löper i Februari vilket betyder att vi kan vara med i Haparanda vilket betyder att jag är glad :D Haha hängde ni med? ;D Jag känner mig lite ovanligt konstig idag :P Och Ronja lever nu utan tratt för vi har fått tillbaka Vita Blomman av MarieAnne så hon tuggar inte=) Vita blomman är ett medel som luktar jättestarkt och smakar illa, som typ sånt man her på naglarna för att sluta bita :P Så allt är frid och fröjd i huset nu, förutom porrvovvarna. Fast, Kennet är sjuk, Roger har blivit smittad så han ligger också och är sjuk, Lucas har feber och jag har typ ont i huvudet, och jag ska vara barnvakt åt sjuklingen ikväll :/
Hoppas jag inte blir sjuk, inte ett bra sätt att börja ett år på!
Nu ska jag leka lite mer med mina bilder 8) Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: