I brist på bättre saker att säga

Gud så mätt jag är! Julmat hos mormor, mums=) Sen fick jag och Lucas var sin chokladkaka i julklapp :P En sånhär med luftbubblor i=) Det är härligt att vara yngst ibland ;D Just nu sitter jag bara och väntar. Vet inte riktigt vad jag väntar men.. Kennet kommer hem i natt någongång :D Då kommer jag att krama honom, då säger han uh. :P Han kommer få storkram om han har med sig Twilight (A) Egentligen så vill jag öppna den direkt och se den inatt när han kommer hem men jag får nog vänta till julafton ändå :P Om han nu har den... JAG VILL HA (A)
Jag vart värsta poetisk igår, skrev värsta dikten som jag och Simon typ ska göra en låt av=) Iaf försöka göra en låt inspirerad av min text ^^ Men jag vågar inte lägga ut den någonstans för jag är rädd att nån tar den :P Jag vet då att jag brukar sno dikter som står lite här och var, och jag är rätt stolt för den är ganska bra och jag har skrivit den alldeles själv :P Men nån gång kommer jag lägga ut den här iaf=)
Ska nog ta och logga in på msn nu=) Hejhopp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: