I hate it

Jag hatar att bli såhär. "Förälskad" i en skådespelare :P Det gör ont i hjärtat och pirrar överallt :P Men han är så underbart söt=) När jag hörde honom sjunga så försvann allt sunt förnuft :P Jag hatar det för det är sååååå patetiskt! Men det går inte att stoppa :P Såg Twilight igår och låg och lyssnade på Never Think hela morgonen. Nu sitter jag på Youtube och ser massa andra låtar. Typ rock på franska? :P Ändå coolt :P Det måste ha varit franska.. Han pratar franska<3 Haha så patetiskt. Tur min blogg inte har så många läsare ;D Men alltså, så underbar. Jag hatar dethär. När man inte kan tänka på något annat. Pappa sa just att jag kanske ska få en systemkamera men jag bryr mig typ inte för jag sitter och lyssnar när han sjunger :P Haha nu orkar jag inte leva längre=) Hejdå=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: