Idol 2008 - Kevin, helt värdig vinnare!

Jag har hört honom sjunga 2 gånger före ikväll och han är helt fantastisk. Hans röst är så otroligt bra så jag vill bara gråta! Rysningar över hela mig=) Och han är ju inte ful, men hans utseende spelar ingen roll för hans röst, åh hans röst! =) Jag gillar inte Alice, okej hon kan sjunga men inte så mycket mer. Men Kevin. Så söt=) Tididgare idag så tyckte jag att han var fånig men med 3 låtar har han fått mig kär :P Så himla charmig och begåvad kille alltså! Det är ju bara så att norrland har bäst sångare (A) Och hans svenska, jag måste bara berömma honom för hans svenska! Exakt ett år i Sverige och han är Sveriges nya Idol, inte dåligt! Låten är ju somvanligt en ganska tråkig vanlig Idolballad men den här lät ändå inte exakt likadan som alla andra, för det är ju ny låtskrivare så, och med hans röst blir vadsomhelst bra. Men, grattis. Bara grattis Kevin. Helt värdig. Extremt bra röst, som det sades; Han borde inte göra något annat än att sjunga.

Längtar till och med efter att låten ska plåga oss på varje radiostation de närmaste veckorna!
Kevin Borg. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: