I'm not a child but my heart still can dream.

Nu går man här med julkänslor men det är ju så längekvar. Sitter och lyssnar på My Grownup Christmas List, med Michael Bublé. Men det dumma är att han skippar en vers, men hans röst... Gurgel.
I morse så steg jag upp 9 för att hinna ut på långprommis med vovvsen före jag skulle iväg till stan. Där träffade jag Tina och gick lite på stan innan mötet började. Budget möte vare typ eller nåt. Det kändes liiiite tråk där ett tag när de gick igenom samma sak typ 300 gånger men sen vart det julbord med efterrätt :D Sen vare hem och då skulle jag städa...... Men det var ingen städning! :D Det är typ första gången jag vart glad av att inte få tjäna pengar :P På bussen så trodde lillDavid att jag var gammal (A) Då vart jag lite glad :P Han är rätt söt faktiskt :O Och han hade en röd slips på sig x) Det var sött=) Lite juligt sådär :P
Nu sitter jag och ser Jesper o Alexandras åk om o om o om igen. Fan så bra det var! Jag blir typ kär.
Men nu blir det Bones så nu ska jag gå och äta massa av skumtomtarna mamma köpte, typ en halv ICAkasse ;S (A) Mums!
Ha det bra och ta och lyssna på Bublé - My Grownup Christmas List=)

http://www.youtube.com/watch?v=BpVOw_cDIIE

Do you remember me
I sat upon your knee
I wrote to you
With childhood fantasies

Well, I'm all grown up now
Can you still help somehow
I'm not a child
But my heart still can dream

So here's my lifelong wish
My grown up christmas list
Not for myself
But for a world in need

No more lives torn apart
That wars would never start
And time would heal all hearts
Every man would have a friend
That right would always win
And love would never end
This is my grown up christmas list

(As children we believed
The grandest sight to see
Was something lovely
Wrapped beneath our tree

Well heaven surely knows
That packages and bows
Can never heal
A hurting human soul

No more lives torn apart
That wars would never start
And time would heal all hearts
And everyone would have a friend
And right would always win
And love would never end
This is my grown up christmas list)

What is this illusion called the innocence of youth
Maybe only in our blind belief can we ever find the truth

No more lives torn apart
That wars would never start
And time would heal all hearts
And everyone would have a friend
And right would always win
And love would never end, oh
This is my grown up christmas list

This is my grown up christmas list

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: