Jeff Dunham

Lika bra som alltid! Har aldrig sett en hel show med han förut, men många av delarna hade man ju sett på Youtube :P Men jag saknade den delen då Peanut skulle ha tagit Jalepeño till spaet :/ Men jag har inte skrattat sådär mycket på ett tag så det gör inte så mycket :P Tycker bara synd om mamma som skulle sova medan jag och pappa satt och råflabba :P
Hade tänkt vara vaken tills min bror kommer hem men när jag räknade på det så skulle dom vara hemma kring 3, och jag måste typ stiga upp kl 7 för då ska pappa till tandläkarn. Annars sitter bara hundarna och skäller ;S Så det blir  nog sängen nu, men jag kanske ska se Elling iaf, så jag kan lämna tillbaka den till Lena=)
Sov så gott nu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: