Julgodis :D

Jag har just gjort enmassa godis jag =} Jag har gjort ischokladsockerfri, sockerfull och en sats med ännumera socker 8) Vi brukar ha krossade polkagrisar i våra ischoklader=) Det är råkul för då få man stå och slå med hammaren så hårt man bara kan x) Få ut lite ilska ;D Men det är så gott så jag skulle kunna äta upp allihopa nu typ :P Längtar till julafton!=) Tobbe ska vara våran tomte så jag ska möta han ute i garaget så vi kan klä på han x)
Längtar längtar längtar. Jag vet jag får 3 paket iaf=) Undra vad det är i för jag önskade mig typ nada :P
P.S. Sorry Tina, jag tror jag har klämt sönder julklappen jag fick av dig :O =(



Nu ska jag nog hitta något roligt att göra, efter jag har varit ner och sett om bibblan har öppet :P
Sålång evryhoppa=)

Haha jag dog, jag är alldeles brun runt munnen (A)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: