Jullov!

Äntligen fri! 3 veckor av slöhet innan helvetet börjar om igen=) Vilken superbra födelsedagspresent, börja om skolan. Jippie.
Menmen, jag har varit hos Maria o Marcus och fikat nu på kvällen=) Och efter det gick jag över med Lena o Meias julklapp och Jeanette är där i helgen så jag vart där ett tag=) Innan jag visste ordet av så hade jag visst lånat Oceans 13 och en norsk komedi som heter typ Elling :P Ska bli kul att se vad det är förnåt=)
Nu sitter jag och lyssnar på nya favoriten Linkin Park - Leave out all the rest. Den är nå så jävulskt bra. Jag sitter och pratar med min bror också=) Längtar tills han kommer hem! Och jag hoppas han har Twilight med sig (A) Jag vill se den igen! Så himla bra! Haha btw så var jag in i bibblan på skolan för att se om de hade Om jag kunde drömma, boken som Twilight är baserad på, men varenda bok i hela Skellefteå var utlånad x) Ska kolla om dom har den här i hamn annars ska jag ställa mig på kö. Fast jag har redan ställt mig i kö på den som finns på balder :P Fast där är jag tvåa i kön :P Men det är böcker jag verkligen skulle vilja läsa=) Så annars får jag väl gå och köpa dom :P
Men, jag kan ju önska mig dom böckerna i födelsedagspresent ;) Det kan ni skriva upp nu ;P

  • Twilight - 2005 (på svenska, Om jag kunde drömma, 2006)
  • New Moon - 2006 (på svenska, När jag hör din röst 2007)
  • Eclipse - 2007 (på svenska, Ljudet av ditt hjärta, september 2008)
  • Breaking Dawn - 2008 (på svenska, Så länge vi båda andas, mars 2009)

  • Författaren heter Stephenie Meyer=)Så där har ni, ni kan börja spara nu ;)

    Men. Nu blir det TV soffan ;) Ska väl se antingen En förtrollad romans eller Surviving christmas, sen blir det filmerna jag lånat av Lena, och kanske Chocolat=)
    Imorron blir det filmkväll med Jeanette=) Ha det bra!


    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: