Movienight

Har just sett Narnia, måste ju nästan skämmas för att jag inte har sett den före idag. Men den var faktiskt riktigt bra=) Min favorit vart ju direkt Tumnus=) Så himla söt=)
James McAvoy, vart har jag sett han förut? Någon som har något förslag? :P För jag vet jag har sett honom men kommer bara inte ihåg vart!. Så störande när sånt händer :P Måste nog leta upp några filmer han är med i, ska ändå och hyra film på måndag så=)
Måste ju nästan se andra Narnia filmen nu också, när ettan var så bra=) 
  


Han är ju som ganska söt, vem kan motstå hans otroliga blåa ögon och det skottska uttalet? (A)
My new sweetheart<3

Men ikväll blir det resterande halvan av Pride & Prejudice och typ Mamma Mia som jag fick låna av Lena=) Måste ju hinna se Chocolat någon gång också menmen, kvällen är ung! Fast.. 2½ h+ ca 2 timmar per film.. det blir nog ganska sent. Var uppe till halv 3 igår så jag orkar inte en kväll till x) Ska till Burträsk på kalas imorn också om jag orkar följa med (A)
Btw. så är Ronjas tass inge bättre så det blir veterinären till veckan =/ Så himla typiskt!

Ha en trevlig kväll nu allihopa, sitt inte bara hemma som jag ;)
Postat av: Matilda

Han är med i Försoning!



Ett utalande av han som fastnat på min hjärna:

"Jag äter hellre bajs än tränar."

2008-12-13 @ 21:34:57
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: