Olympus

Den är faktiskt väldigt bra=) Jag kommer fota som en galning framöver tror jag :P Det är värsta kul när det blir så bra bilder, men det är krångligt att lära sig kameran :P Och jag måste hinna lära mamma att ta kort med den innan tävlingen i Haparanda :P Det enda (jätte) dåliga är att det inte går att filma med den, vilket jag gärna skulle vilja kunna. Det är så nyttigt att se sina lopp så man ser vad som kan förbättras, men jag får väl kanske fina foton av oss på banan iaf=)
Har fotat massa obetydliga grunkor hela dagen så jag tänkte lägga upp nåra bilder här så får ni säga vad ni tycker :D









Lämna gärna en liten komentar! :D


Nu blir ska jag se film, Mickie Blueyes, och sen ska jag se Greys=)
Ska försöka klara mig utan Twilight en dag ;D
Fast det har redan skitit sig för jag har lyssnat
soundtracket och tittat på bilder på min sweetheart hela dagen :P
Bye=)
Postat av: M

Åhh, jag vill oxå ha en systemkamera! Snygga bilder..

Huhu.. Jag blir ledsen, jag har tappat bort min kameraladdare ser det ut som=(

2008-12-26 @ 22:57:53
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: Anna

Riktigt fina bilder, betydligt mycket snyggare än mina första bilder jag tog med min kamera:P

2008-12-27 @ 02:27:31
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: