OMG

Jag orkar inte! Det tar fan kål på mig, jag måste veta vem som vinner! :P
Lars har just åkt ut, synd på det, men nån måste ju åka. Men det går absolut inte säga vem som vinner. Jag skulle inte ens kunna gissa för det känns inte som om någon skulle kunna åka ut. Hoppas det blir typ helt jämt, så att det blir två st vinnare :P
Att få se Sexy Back & Thriller programmen igen var underbart=) Men Markus snubblade onödigt mycket, men knappt märkbart. Märkte det inte förän man fick se reprisen, var för inne i åket första gången :P
Nu är det Tack gode gud så jag ska gå igen, skriver mer imorgon för jag ska se Britneys dokumentär som är efter Stjärnor på is, sen blire sängen=)
Ha det bäst ikväll!

Btw.
Ispanelen var väldigt duktiga på skridskor, lite fart Emanuele hade! Fan så imponerad jag blev, kolla in det http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.755022&renderingdepartment=2.19546

Lars och Gabrielle Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Det är bra gjort ändå!=)


Så här säger Jonas Gardell under pistolhot:
"Bolibompa, bolibomp-bomp-a"
Ett bra tips, fienden skrattar ihjäl sig ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: