"Orka.."

Ge dig.


Blir ingen bio imorn heller verkar det som.=/ Den MÅSTE komma till hamn. Annars gråter jag. Nån som vill gå imorn? Jag har ju redan bokat biljetterna så..
Längtar till onsdag iaf, ska bli kul att komma ut och träffa lite nytt folk=) Måste bara vara på humör då också :P Lite nervöst äre ju, att bara känna 1 person av 14 men det ordnar sig säkert. Just nu sitter jag och chattar med en jättesöt kille från England, Ben. Han är jämt så trevlig när jag är irriterad :P
Ska ta och avrunda detta inlägg och troligtvis lägga mig, åtminstone inom en timme ^^
Bye ;)

Said, I used to think the past was dead and gone
But I was wrong, so wrong
Whatever makes a flower makes you strong,
At my time I've melted into many forms
From the day that I was born,
But I know there's no place to hide
Something between the burning shade and the faded light


R.T.P<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: