Pearls!

Jag har nu suttit och gjort två halsband och tre armband som mamma ska sälja på marknaden på söndag. Jag äääälskar halsbanden men man kan ju alltid göra nya ;) Jag har alltid haft nåt för att göra smycken... Det här gjorde jag när jag gjorde APU på dagiset i Hjoggböle=)

Detta är ju av lite barnsligare slaget men det gjordes ju på dagis ;)

Hursomhelst så är det typ ändå kul och varför inte tjäna lite pengar på det?=)
Jag lägger upp några bilder så får ni se ungefär vad jag gör och om ni gillar det så kan jag alltid ta beställningar=)
De jag har gjort nu är mest med gammaldagspärlor men det går ju att göra precis vad som helst, du får bestämma färg, längd, storlek på pärlorna mm=) Kompisar får rabatt såklart ;)

P.S. Annars kan det ju vara kul att kunna ge riktigt fina pärlhalsband till farmor/mormor i julklapp? ;) Hör av er! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: