Sammanfattning

Nu har jag inte skrivit på ett tag så jag ska bara lite snabbt sammanfatta mina senaste dagar 8)

Fredag:
Kommer ärligt talat inte ihåg vad som hände... Jo, efter skolan gick jag och blev medlem på Staan´s och sen så bakade jag dagiskakor x) Satt med Amanda på bussen hem också, trevligt=) Sen på kvällen så hände inte mycket.. såg tv kanske ;S

Lördag:
Sov till kl 10 kanske och sen gick jag ut en sväng i skogen med vovvarna=) Det var nådigt djup snö ;S Det var nån som hade åkt skidor där så hundarna sprang i skidspåret fram och tillbaka men jag fick plumsa i typ knädjup snö.. Det var som lite jobbigt kanske, spec med min kondis x) Men jättehärligt väder, och dom får ju typ nå spasmer när det är snö ute x) Mina gullevovvar=)
Sen på kvällen så tog jag och Idah bussen upp till Simon och sen så kom Emelie=)
Vi såg "The Happening" och det var verkligen en dålig film ;S Sen så flummade vi bara lite som vanligt.

Söndag:
Julkänslor i massvis! Steg upp kl 10 och hann just och pass slänga i mig två mackor före vi for till farmor o farfar. Där åt vi ju självklart lunch direkt, julgröt. Sedan så for vi bort till nån loppis/marknad i nåt hus en bit bort och tittade. Sen när vi kom tillbaka till farmor o farfars lägenhet så fikade vi och sen så gick vi ut i samhället till alla butiker som hade skyltsöndag=) Fick ett tomteskum av en tomte inne på en lampaffär och det var typ pepparkakor överallt! :D Mamma hittade en jacka och lite garn och jag hittade ett jättefint halsband men det var "Snö" så jag hade inte råd :P Sen efter det så såg vi lite repris av Idol medan vi fikade lite till och tillslut for vi till kusinerna för att äta middag. Jag borde ha gått upp typ 10 kg på en dag känns det som :P Man gör inget annat än att äta när man är i Burträsk! :P
Men där kring maten så förvandlades ett glatt julhumör till illamående och jag sov typ hela vägen hem i bilen. Vi kom hem just före 19 och då la jag mig och sov i soffan till kl 20 för då började Bones. Det är så himla bra! Efter det, kl 21, så gick jag och la mig. Vaknade nästa morgon med världens huvudvärk så jag stannade hemma från skolan. Sov från 21.00 - 12.33 ;S Tror ni jag var lite slut? Hade nog feber, känns som så idag också men.

Måndag:
Sov till halv 1, såg stjärnor på is. Tony åkte ut!=( Min lilla Tony=( Sen så kom Maria och Lucas förbi och när han såg att jag var hemma så ville han stanna hos oss istället för att fara på dagis så febrig som jag var så byggde jag koja och lekte med honom resten av dan. Men huvudet vart som bättre så på kvällen tog jag mig samman och for på HU för avslutningen. Vem vill missa att vara domare i en tårtbakartävling? :P Det var riktigt kul=) Vi lekte mörkerkuragömma efter bakandet, men jag och Tina var visst sämst på att leta ;S Det tog oss typ en kvart att hitta alla medans småingarna hittade alla direkt :P Men sånt är livet :P
På söndag så ska jag, Tina o Ida på möte och sen får vi gå ut och äta (A) Men egentligen skulle jag vara med mamma i Hjoggböle för det är marknad där och vi har ett bord där vi ska sälja lite olika saker. Men hon får klara sig själv, man tackar inte nej till gratis mat på Scandic=)

Idag, Tisdag:
Idag så blire inte mycket kul, inte på skolan iallafall. Efter skolan så äre ju VINTERTRÄNING=) Fri träning den här veckan så mamma ska skjussa upp mig kring 6 så ska jag träna mina vovvar=) Kommer nog träna alla hundarna idag, dom är lite understimulerade de andra två :P Sen så blire Ugly Betty o House=) Eller filmen på 3:an, den verkar jättebra=) American Dreamz, tror jag den heter. Men ska ändå försöka spela in den på boxen åt pappa men då blire inget DH ikväll :/ Men förra avsnittet funkade inte heller så.

Nu ska jag gå och leta reda på boken här i bibblan och läsa de sista två kapitlerna så jag kan börja läsa boken som vi sak ha läst klart före jul. Ni fattade säkert inget av detdär  men jag bryr mig inte 8) Hare bäst! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: