Schtaaaan

Idag var jag på stan med Jeanette=) Pallrade mig upp kl 8 för att hinna dusha före jag skulle ta bussen :P Vi gick typ lite överallt och jag köpte 2 linnen och 4 t-shirts :P Jag är nu totalt fattig. Sparar mina stackars 200kr tills Twilight kmr till hamn :P
I slutet av våran shopping upplevelse så gick vi på Flügger Färg och hittade lite coola tapeter till mitt nya rum ;D Fast jag vet inte riktigt vad det blir än.. Gick själv till nån färgaffär som ligger nere vid Brinken och där hittade jag en tapet till som jag verkligen gillade så nu har jag tre alternativ. En lila med bruna, guldiga och olika lilanyansfärgade blad eller krumelurer eller vad det nu är, En som det ser ut som om någon har tagit ett svartvitt foto på massa löv som blåser omkring(superfin!) och En som är svart med ett vitt rutmönster på, men jag tror vi känner någon som har den tapeten redan ;S Men jag ska ta med min mor och fara och kika på dom igen=)
It's all about the money
Jag och papi har då lagt nytt golv i mitt nya rum idag=) Har bara skarvandet kvar till imorgon, vilket påminner mig om att jag borde sova! Kmr nog att se lite tv ändå men jag är ganska trött, var ju vaken tidigt i morse^^ Godnatt nu!

Tapeten ser inte ut såhär, just to be clear

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: