Scoobie-Doobie-Doo, Where are you?

Jag tycker jag var väldigt nyttig idag, jag tog mina små kåtvovvar och sparken och for ut till oljehamn och tillbaka =} Det tog då en timme iaf=) Hade tänkt ta dom en sväng till så dom blir för trötta för att jucka på varandra hela kvällen men vi skulle visst till Ragnhild och säga grattis så jag hinner inte. Tog just en låååååång varm dush, det var så himla härligt. Kom inte ihåg när jag dushade så länge sist :P
Båda mina sjuka bröder är här just nu, jag slår vad att jag vaknar med feber imorn.. -.-
Nej! Jag blir inte sjuk! =}
Menmen, Ante (Anutcha) var och hälsade på Kennet också, han ska alltid bråka :P Stod och slog mig när jag satt vid datorn i ett bittert försök att kittla mig :P
Innan han for så ropade han in till Kennet: Låt henne inte supa imorn nu! Hon är alldeles för liten!
Jag: Det är 13 dagar kvar ^^
Det kanske bara är för att jag inte har träffat honom på länge men jag tycker det är ännu svårare att förstå vad han säger nu ;S Eller så har det blandats in lite norska i brytningen ^^
Jaja, nu far vi=) Måste in och köpa en chokladkaka, en sista liten chokladkaka.
Det är ett av mina nyårs löften, sluta äta/ äta mindre choklad :P Men, skriver mer om sådant imorn! :D
Ha en bra Nyårsafton om ni inte läser bloggisen imorn ;D

Btw. Såg ScoobieDoo idag, så himla bäst x)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: