Twilight

Jag måste faktiskt medge. Jag tyckte inte alls att Edward, Robert Pattinson, var särskilt snygg i början. Inte på bilder jag hade sett heller så jag förstod som inte vad allt fuffs var om men jag måste bara få säga: Oh My Fucking God vilken kille! Jag tror inte det finns en enda tjej i hela landet som inte blir kär i denne Edward Cullen. Så helt otrolig kille. Jag vart så himla kär!
Men jag har alltid varit svag för vampyrer (A) Men så perfekt han är. Jag vet inte om alla vet att han kan sjunga också, han sjunger ju i filmen två gånger. Eller alltså inte I filmen men i bakgrundsmusiken så sjunger han. Där slog hjärtat några dubbelslag för mig. Jag älskar killar som kan sjunga (A) + att han spelar piano, det ger många +poäng det med=)
Jag bara älskar han<3
Och filmen, såklart ;)




Jag köpte nya kläder idag, hatar att shoppa typ ;S Känner mig typ självisk eller nåt. Känns onödigt att slösa pengar på mig själv :P Menmen, imorgon blir det Trolltyg i Tomteskogen och sedan prov och sen redovisning. Det låter väl som en bra sista dag? Sedan är det frihet! Iaf i 3 veckor :P Stort grattis till Linda i förväg iaf, utifall jag inte skulle skriva på söndag=)
Kennet laddar hem Twilight åt mig så jag får den nog i julklapp (A)
Satan så glad jag skulle bli då! Han är världens bästa bror=) Saknar honom så mycket när han är i Norge =/ Men han kommer hem på tisdag=)
Nu blir det plugg och säng. Har sovmorgon i morgon men det blir nog att offra den för att plugga....
Note to self: Köp mammas julklapp imorn!

Ha det bra, nu ska jag drömma om min man (A)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: