Music Is My Drug

Jag satt och spana lite på Youtube och kom in på Michael Jackson av någon anledning ;S Jag skulle se Thriller men det var 13 min ur filmen så jag orkade inte, lyssnar på Billy Jean nu. Det är ju inget fel på hans röst, men han som person. Eller, jag tar tillbaka detdär. Har någon hört hon prata någon gång? Det låter ju hemskt! Hur kan någon som låter så konstigt låta så, ja jag säger det, sexig när han sjunger? Jag älskar hans röst. Den är het (A) Men han är jätteäcklig och konstig, det går inte ihop. Men han såg ju faktiskt bra ut en gång i tiden också. Menmen, vad folk gör för att komma bort från vem man är.
Lyssnade på Robbie Williams tidigare, Feel. Den är bra.
There's a hole in my soul,
you can see it in my face,
It's a real big place.

Det bara passar. Jag hade någon låt jag hörde på väg hem igår men jag kommer inte på vilken det var.. Någon svensk låt.. Pappa har alltid på Lugna Favoriter och dom spelade Kiss from a rose, den är ganska bra också=) Den är ur Batman Forever, Seal sjunger=) Han har riktigt bra röst han med.
Hade egentligen tänkt lyssna på jullåtar, vet inte hur jag kom in på alla dehär :P Jajustde, hade tänkt lyssna på Bublé och då vart det fel Michael, sen så spårade det x) Men Bublé, han har värsta bästa rösten. Jag äääälskar hans röst! Han och Daniel Powter är mina sweethearts just nu=)
Nu ska jag gå och se TV=) Sen ikväll äre Grey's så då blir det en chokladkakis=) Men inga chips, jag sov visst när pappa undrade om jag ville ha chips =/ Menmen, jag klarar mig nog, tjock som jag är.
Huvudvärken är inte över än iaf, for hem från skolan för jag hade så jävla ont i huvudet och var så himla trött. Nån lärare hade visst ringt hem till pappa och undrat om han hade märkt någonting med mig (att jag var deprimerad eller något) men pappa hade nog missuppfattat det och sa att jag var irriterad på folk i klassen och lärarna :P Menmen, dom har ändå inget med något att göra så dom behöver inte ringa hit såfort jag far hem en dag.
Nu, Chaio!

P.S. Hjärta på How I Met Your Moter och Josh Radnor.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: