Dagen

Jag vet att du blir såhär ibland men nu är det tillochmed hemskt för att vara du.
Jag förstår men jag orkar inte, ser du inte att det sårar?


Med det sagt så, vad gör alla? Själv har jag då varit på stan med mami o papi hela förmiddagen och jag har nu fått min 18 års present.. Känns lite tomt för jag lär knappast ens få något på morgonen när jag fyller år :/ Men, jag kan tala om att det är en systemkamera ;D En Olympus E-510, ganska bra ska den visst vara. Jag vet inte än för batteriet är inte färdigladdat så jag har inte slagit på den. Först var vi på OnOff där vi tittade på en Nikon för 5000kr typ och hon sa att den hade en massa saker men vi for och kollade på några andra ställen sen och då på Expert så pratade vi med nån Ida som visst var expert på kameror och då sa hon att inte Nikon hade allt som dendär andra hade sagt om man inte betalade typ 11 000 men varför skulle hon ha stått och ljugit för oss? Jag gillade inte den där Ida, kanske de var därför jag inte gillade kameran i början men vi köpte den iaf.. Få se hur bilderna blir. Kl 5 borde batteriet vara färdigladdat så då blir det att börja lära sig kameran :P
Det var en katastrof igår, jag orkade inte se hela Twilight! :O Fast klockan var ju typ 3... Men ändå=( Jag slog av efter de hade spelat baseball så jag måste nog upp och se klart den<3
Ingen som vill gå på bio och se Twilight med mig en gång innan den slutar gå?
Det är så patetiskt att gå själv, spec i stan. Här i hamn skulle de inte gjort lika mkt, + att då skulle jag typ gå med Cajsa=) Men den verkar ju aldrig komma hit :/ Men ibland kmr inte filmen hit förän den har slutat gå i stan så vi får hoppas=) Jag saknar nåra sek ur en scen :/ och det är lite udda på ett ställe så där kan det vara borta något också.. Ska då köpa den på dirren när den kmr på DVD ;D
Imorn blir det stan med Jeanette, ska hitta något att ha på nyårs kanske=) Annars har jag typ det jag hade på julafton ^^ Det löser sig säkert.. Fick ju bara 400kr så jag har inte så mycket pengar.. Och nu när jag fick kameran så måste jag ta pengar ur kontot som mormor o morfar har sparat ihop åt mig för att kastrera Ronja :/ Fast det borde hända i typ april så jag kanske har tjänat ihop pengar tills dess.
Nu ska jag nog ta och ge mig. Ha det bra!

Like my own personal brand of heroin<3
Postat av: Anna

Hey, välommen till E-familjen ;) Jag har en Olympus E-500 ;)

2008-12-26 @ 18:10:00
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-26 @ 18:13:55
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: