Scream, cuase you feel it.

Näe nu jävlar tar jag livet av mig. Höll på att skriva av mig om hela dagen så att jag kanske skulle kunna sova utan att vara förbannad hela kvällen men NEHEJ! Då raderas ju fan hela jävla alltet jag har skrivit.
Barbro är den största idioten jag har träffat. Och om nu Maria tycker att det går göra om HELA vårat arbete utan att behöva göra ett nytt så kan hon ju gärna få fixa det själv, be my guest! För jag ger upp. Det lär inte vara kul att vara med mig imorgon. Jag är så arg så jag tror jag börjar flänna.
DÖ VÄRLDEN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Jag orkar inte. Jag hoppar av.

 
Somebody save me, I don't care how you do it.


P.S. Sitter med jävla idiot kristendomen.
Ronja är bäst, förutom hennes fula tass och det faktumet att hon lär löpa i Februari då det är Haparanda. Då vet jag fan inte vad jag gör. Gråter gör jag då. Hejdå världen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: