C.F

Sitter här och lyssnar på Bublé - Grownup christmas list, som vanligt ^^
Idag har inte varit någon rolig dag precis, har typ magsjuka eller nåt =/ Och alla blev typ råsura för att jag var hemma idag. But I don't blame them, jag skulle också bli irriterad om nån var borta men skulle jag fara dit och typ spy på dom? ;S Jag ska då på skolan imorgon iallafall, har börjat må bättre nu på eftermiddagen.
Ronja har på sig en tratt som vi lånade av  Ragnhild och hon är så söt för hon rör typ inte på sig när hon hade den på :P Hon bara står där och ser lessen ut :P Men hon är så gullig=) Hon har legat i sängen med mig hela dagen och bara varit söt, jag trodde hon skulle vilja stiga upp någongång men vi gick inte ner förän 12. Sen har vi legat där uppe från typ halv 1 till 4 och sett P&P (Pride & Prejudice.)

Det har blivit mycket Colin Firth de senaste dagarna. Såg P&P lördagkvällen och sedan lite igår och typ hela dagen idag, och i lördags såg jag Mamma Mia där han också är med. Han är faktiskt en utmärkt skådespelare. Två helt olika karaktärer och han spelar dem så bra så man tror att det är han påriktigt.=) Han är ju inte snyggast i världen, speciellt nu när han är typ 49 men han kanske var stilig en gång i tiden ;D

Colin Firth

Från Pride & Prejudice (Stolthet & Fördom)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: