Lucas=)

Tjo, har inte skrivit på länge nu men det har inte hänt så mycket. Trött som piss, fortfarande ont i huvudet och godissugen. Idag är det fredag. Min klass ska på Luciavaka ikväll på Anderstorp men jag är barnvakt åt min supersöting=) Har just lagt honom så nu är det bara jag, en chokladkaka och en bigscreen projektor ikväll.
Sötpajk!
Hatar dator. Nu har den tagit bort allt jag skrivit två gånger så nu ger jag upp. Jag är förbannad på lärare och har en massa redovisningar/prov nästa vecka men nu ska detta glömmas. Detta var en kort sammanfattning av vad jag skrivit tidigare. + Att Maria skulle fixa så jag kunde se Twilight (alla tycker ju "den är så bra och han är ju så snygg") men det bidde inte så det blir nog Idolfinalen ikväll.
Skriver kanske sen när jag kommer hem. Bye=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: