2 månader o 2 dagar..

.. till 18 år (A)

Dagens höjdpunkt.

Lärarn: ".. i värsta fall så kan det hända att dom tar livet av sig.."
*Knäpptyst*
Elev : "hehe.. (6)"
Klassen: "HAHAHAHAHHA!"

Idag var en skaplig dag, idrott, tandläkarn, svenska uppgift om ansiktet och sist men inte minst, HU med pyssel ;D Mitt pyssel vart en succé =} Nej vänta. Sämst dag ever, endast VG på andra o tredje delen av Engelska nationella............................ Dö värld. Jagvet att många var glada för att bara ha fått ett G så det känns lite dumt men jag behövde verkligen ett MVG där, men NEJ. Ursch.
Lite silverlining är att imorgon så avbryts alla lektioner kl 2 och vi får fara hem för lärarna ska på nåt konstigt imorn. Appropå lärare, Olle, våran mattelärare, är något tjurig nu för tiden. Han typ låste ute folk förra måndagen (men det förstod jag typ. Dom kom typ alltid sent på den lektionen för dom gick och åt före) Men sen idag var han allmänt sur för att ingen kom i torsdags. Men jag hade bara hört av typ Lisa o Lollo att vi inte hade nån matte för att vi hade haft nationella men jag borde ju ha gått och kollat iaf för det hade vi visst. Sen så skickade han ut Stevie för att han kom försent ;S Lite väl överdrivet.. Jag vill nästan ha tillbaka gulliga Olle, fast han var nästan lite för slapp förut ;S Jag blir då aldrig nöjd :P Men han är bra ändå, Olle.
Nu blire äntligen sängen, satt och fifflade med min fula hemsida så länge så jag glömde bort att skriva nåt här så nu är ju klockan mycket. Jag är trött=( Ta och kolla in hemsidan om ni inte har gjort de ;D www.freewebs.com/erikashundar  
Fast den är inte så mycket att hurra för x) Menmen, godnatt=)

P.s. Grattis till Tina för körkortet! Varför sa du ingenting tidigare? GRATTIS GRATTIS!=D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: