Black and Gold

"And the stars fell out of the sky
And my tears rolled in to the ocean
And now I'm looking for a reason why
You even set my world into motion
*
Cuase if you're not really here
I don't wanna be either
I wanna be next to you
Black and Gold
Black and Gold"


Varför kan jag inte sluta tänka på dig?
Hjälp mig någon!



Det var typ kul på hundungdom idag :P Fast jag måste verkligen jobba upp min kondis! Fast springa omkring i djupsnö är väl lite jobbigt för alla? (A) Näe, jag ska börja gå och simma. Men badhuset öppnar inte förän 4 varje dag så jag vet inte när jag ska hinna ;S Imorn blire då VINTERTRÄNING=) Då ska inte min söta löpande tik halta för då ska jag banka huvudet i betong pelarna.... Men det suger att hon börjar löpa strax, eller hon löper typ, för hon är så seg då, men korv får henne säkert att springa!
Ha det så bra nu, jag ska gå och se Cityakuten och mata mitt godissug med mackor ;S
Postat av: Helle

Sv: Tack :D du är söt du också <3

2008-11-25 @ 17:53:58
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: