Dåligdag

Jag mår jättedåligt.. Mått dåligt hela dagen men jag stannade ändå kvar, men inte sista lektionen. Vi skulle typ ha en timmes hål för den så jag orkade inte. Trodde typ jag skulle svimma eller spy när vi gjorde nationella. Det var inte trevligt=( Nationella gick bajs btw, knappast jag får MVG på dom där delarna heller=(
Har sovit i nåra timmar nu men mår inte så mycket bättre. Måste ändå börja med svenskan för jag ska på styrelsemöte idag.
Pappa står och lagar mat, korv och makaroner utan stuvning, muums.. Men jag och Cajsa har typ småplanerat något inför helgen=) Det var meningen att vi skulle ut och gå och planera mera detaljerat men jag vet inte om jag orkar. Skulle ringa henne när jag kom hem iaf.
Gissa vem som var med i Cold Case igår då? :D Bruno Campos, han från Jesse som jag berättade om för ett tag sen. Jag kände knappt igen han, tog ett tag. Han såg bra ut (A) Då vart jag lite glad.
Idag så räddade busschauffören min syn på män. Jag trodde all ridderlighet var borta men han var jättegullig och sprang ut och hjälpte några kvinnor av bussen=) Det var han dendär lilla, jag tror Roger sa att han hette David. Ni som känner Elin Nilsson känner honom nog bättre som "snyggingen" :P Iaf när vi gick i nian så tyckte hon så :P Han är ju inte ful iallafall :P
Nu hör jag, pappa stuvar mina makaroner! Hjärta på han, han är bra och ha<3
Nä, nu blire mat sen plugg. Hare bäst.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: