Dumbledore

Har varit i Bureå, Ragnhild hade valpträff så vi for och kikade för vi har inte sett småvalparna sen dom for=( Men dom var så stora så jag kände då inte ens igen dom, såg ingen skillnad på dom heller :P Vi for till Sjön och hämtade lite grejer så jag tog ett hopphinder, 4 slalompinnar och tunneln med mig. Men sen så kom jag på att det är nog lite svårt att få ner pinnarna i frysna marken.. Jag är inte så smart :P
Just nu är jag väldigt trött men hittade en sak som muntrade upp mig x)
http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4
Hehe så bra den är

Ska gå i dushen snart tror jag, fryser så mycket=( Sen måste jag göra mig fin inför kvällen=) Men först kommer syrran så jag ska göra henne fin för hennes kväll :P
Nu blire religionsläxa i soffan. Jippie.
Ha så kul ikväll alla barn, själv ska jag då ha det ;D
Postat av: Helle

Haha, den är kung! Voldemort, voldemort uu, voldie voldie voldie voldemort ;)

2008-11-16 @ 11:52:18
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: