Fri träning

Jag trodde att det skulle vara jätte mycket folk där kring 6, 7 tiden men det var typ inga alls där ;S Jag åkte upp med Lena så jag tränade först Ronja och sen Meia och fortsatte blanda dom lite sådär :P Ronja var råduktig på tunneln! =D Vart så glad. Hon tog till och med hopp o sen tunnel=) Och Meia var också jätte duktig=) Hon hade ju lite problem med tunnlar i slutet av kursen men idag tog hon dom bra=) Hon tog till och med platta tunneln i slutet så då gav vi oss på den :P
Men Ronja haltar!=( Hon kom ut ur tunneln och haltade typ mycket=( Det värsta gick över men hon haltar lite ändå=( Pappa säger att "det såg jag ju idag när vi var i Rogers lägenhet", men jag vet inte om jag tror på det för då borde hon väl ha haltat tidigare ikväll också? Men det är jätte dumt=( Jag är ledsen=( Och det dumma är att jag har känt igenom båda frambenen men hon har inte "ont" nån stans så det syns när man tar där.. Jag vet inte vad jag ska göra. Får typ stretcha henne lite, hon kanske bara har sträckt sig. Men det är så himla typiskt att det ska hända nåt nu när hon har fått upp farten. Det är inte meningen att vi ska kunna ta nån pinne nån gång. Antingen så går det inte över eller så kommer hon säkert vara skendräktig i Februari så hon inte ens går tävla med=(
Näe positiva tankar nu. Hon är ju fortfarande min lilla Puss=)
Ska gå och se VÄNNER nu=) Faktiskt trevligt att vara hemma en vettig tid=)
Ha det bra!
LillRonja äter upp Tessi=)
Pytteplutten<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: