"Fuzzy Wuzzy was a bear, Fuzzy Wuzzy had no hair"

Gud så kul jag har haft i helgen! Jag mötte Sara i stan och så gick vi och hyrde film, Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest, Pirates of the Caribbean - At World's End och Made of Honour=) Och Sara hade med sig What Happens In Vegas. På fredagen så bar vi först upp sängen till mitt rum, lite jobbigt x) Sen så bakade vi kladdkaka och gick upp för att se Pirates filmerna=) Tvåan är ju inte lika bra som ettan och trean men den funkar ju ändå=) Vi orkade inte se ettan för den såg vi när jag va i Piteå sist :P Orlando Bloom & Johnny Depp är mina älsklingar (A)
Gud vad Depp är bra i dom filmerna! Fast han är ju bra i typ allt :P

"I miss him allready!"
"He's quite charming, isn't he?"
"Nobody move! I've droped my brain..."
Johnny Depp x3
Hehe kärlek<3

Sen på lördagen så gick vi ut och gick med hundarna, färgade håret på varandra, såg lite TV och gick på ICA :P Och så bakade vi en till kladdkaka! :D Sen såg vi Stjärnor på is och Tack gode gud =D Sen när vi väntade på slutet av Stjärnor på is så såg vi bloopers från Pirates 3 xD Det var fan de bästa jag har sett x) Turner *säger något om att göra i ordning skeppet*  Barbossa:"No!      ..     Do something else!"  HEHEHE=)
Depp: "You can't curse in a Disney film, - See, I told him :}" så söt!<3 Btw. Johnny Depp har nada bollsinne x)
Länk till Pirates of the Caribbean - At World's End Bloopers
http://www.youtube.com/watch?v=SU1IQRpmuDA
Måste ses!

Hursomhelst, efter de så såg i What Happens In Vegas, väldigt bra film=) Men slutet måste vara snott från nån annan film för jag har sett det förut. Ska inte säga hur det slutar för er som inte har sett den men man fattar typ hur det slutar ändå :P Sen efter den så såg vi Made of Honour=). Jagvetjagvet, jag har sett den hur många gånger som helst men den är jättebra och Sara ville se den=) (+ att nu har jag den i en vecka till så jag kan se den 5 ggr till (A) ) Hon tyckte också den var bra=) Tror jag då :P Men den är bra=)
Kladdkaka!<3
                                       Våran kladdkaka<3

Nu ska jag typ gå upp och lägga mig och se Pirates eller nåt, finns inget på TVn ändå så.
Imorgon ska jag till helvetet och sen på hockey med Linda=)
Ha det bäst=)
Postat av: Sara

jag har oxå haft kul i helgen :D

johnny depp <3

2008-11-02 @ 18:11:33
URL: http://lillakakmonstret.blogg.se/
Postat av: Helle

Kladdkaka! <3

2008-11-05 @ 10:22:52
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: