"I send an S.O.S to the world"

Vad är inte ett djur?
A.
Hare B. Stare
C. Trana D. Skare
"Vi tar B. Stare. Det är inte ett djur."

Haha so stupid citygirls x)
Såg alltså Postkods Miljonären hos Maria o Marcus. Det var syskonpar mellan 12 o 15 år som fick vara med och det var två tjejer där som trodde att skare är ett djur. Jag skulle vilja veta vilket djur dom tror det är x) Var bjudna på middag hos systeryster idag=) Jättegott, ungspotatis och nå fläskfile i gräddsås med paprika=) Jättegott, åt så mycket så jag chockade typ alla :P Sen så såg vi barnprogram, jag och Lucas=) Han är så übersöt=)

Idag när jag åkte till skolan så såg jag hur dom höll på att klä granen som ska stå där vid bibblan=) Så jäkla kul, Julkänsla på G=) Inne i Vintergatan har dom julstjärnor och lite allt möjligt=)
Tråkiga nyheter idag på BFen.. But it's really non of my buisness so I wont tell you.
Hoppas det blir bra ändå!
Har klickat lite mer med Ronja idag också, men det kommer typ ta 3 år innan hon fattar att hon ska leka med den ;S Hon letar mest godis om jag lägger den på marken, men annars så trycker hon nosen mot den och kraffsar på den så lite framsteg är det ju=)

Nu ser jag SingALong och sen så blire väl nå annat :P Ska nog dra nu=) Längtar till imorn, vi ska se Patrik 1,5=)
Jaja hare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: