It turned out to be a pretty good day=)

AIK - Frölunda 1 - 3
Yeey=) Bra jobbat med första målet Kallio<3
Dagens komentar:
"Tar dom ut målvakten så dom får ha sex på planen?"  hehe jag är inte snuskig :O

Idag så var jag hos tandläkarn, dom bara klagade... Mina tänder var smutsiga mellan dom ;S Jaja, sen åt jag och for till Linda, färgade håret, for på hockey, hejade på Frölunda, som vann, och nu är jag äntligen hemma=) Tog hockeybussen hem och när vi la fram biljetterna så sa gubben som körde: Jaså, vad, har ni sparat dom här sen förra veckan eller?  Gubbjäkel :O Bara för att han inte hade fina rosa biljetter.... Men vi fick åka iaf=)
Hehe, jag skulle visa en kille för Linda men han fanns inte i skolkatalogen men sen var han på Hockeyn x)
Det var allt för nu, nu ska jag soooooooooova, kanske jag orkar typ, klä på mig imorn :P
Hörs!
Hehe bråk på Hockeyn   Frölunda - AIK 3-1
Bråk vid målet ;D



Linda är bäst :}
Nya färgen + Linda, som är bäst=)
(Första bilden utan tandställning! ;D)
Postat av: Nakenhunden

sööta vovvar!!

Fin blogg!!

Kramar

2008-11-04 @ 11:27:18
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Helle

HAHAHA, sex på planen ;D det kingade! :P

Vad fin du blev i håret! :D

2008-11-05 @ 11:14:24
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: