Jag hade tänkt ha finare kläder men..

mjukisklädernas magiska kraft vann idag igen.
Inte bra, tredje dagen i mjukis. Man blir ju bortskämd!
Har just haft prov i körkortsteori, gick ju knappast lika bra som förra provet ;S Kunde nada typ (A) Men jag måste gå och anmäla mig på Staans snart. Så jag får börja göra dom fula frågorna hemma. En värdelös sak är att jag slutade för typ 20 min sen och börjar om kl 11 ;S Det känns jättevärt för det finns så gigantiskt mycket att göra. Ska typ sätta mig och läsa här i bibblan, orkar inte låna boken för jag har den redan menmen :P
Vi har ingen religion idag (!) för att vi ska vara hemma och göra hemprovet ;S Hur fan sammanfattar man kristendomen med 10 meningar? Det känns inte pepp. Hatar religion, gud o jesus=) Men julen är bra iaf, en anledning att gilla jesus x) Värsta julkänslorna man har nu, bara typ 5 veckor kvar =D Jag hinner då med 14.20 bussen tack vare det dumma hemprovet så det funkar ändå=) Men jag kommer ju knappast att göra det idag x) Lägger mig typ och sover istället :P
Näe nu ska jag gå och läsa lite bok, om det finns nånstans att sitta ;S verkar vara typ en hel klass här inne eller nåt ;S
Hare bäst!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: