"Jag sover aldrig tills jag vaknar"

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.

Har fortfarande jätte ont i huvudet så jag vet knappt vad jag säger eller vad jag gör så jag har typ borta mobilen och glömde mammas vantar på bruks... Inte bra alltså. Sov från tyå 11 till halv 3 idag och är fortfarande jäääääääääääättetrött=( Osäkert om det blir någon skola imorn. Fast vi ska se film.. Ondskan. Tycker inte om svenska filmer och jag vet jag har sett början men jag tror jag slutade för att den var så tråkig ;S Jaja, film dom två första lektionerna är ju ganska chill, så jag far nog imorn. Vet inte hur länge jag stannar dock.

Junior Handlingen gick ganska bra. Jag hade gjort ett häfte med typ det man behöver veta och med figurerna som man ska gå och det var ganska många som tog ett. Ronja var jätteduktig men hon fick ju som inte göra så mycket så hon satt och frös en massa=( Men jag hedde in henne till Tina så hon slapp då frysa. Men jag tror nästan hon hellre skulle vara ute i kylan med mig än inne med någon annan :P Hon är så söt!<3 Idag när jag kom hem från skolan och la mig i sängen så vart hon så överlycklig så hon slickade hela ansiktet och sen så kröp hon under täcket o somna bums.
Hon är bästa medecinen mot allt! =}


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: