Knattelibrankelfnatt

Fjärilar i magen =]


Idag slutade alla lektioner kl 2 (=D) så jag gick på stan med Helena=) Hon är väldigt bra=) Vi gick på Gina Tricot och där köpte jag jeans och på Cubus köpte jag typ en ljusblå tröja som är lite lång såhär och sen på H&M köpte jag en halsduk och en typ baskerkeps=) (Bilder kommer såklart! ;D) Jag har inte spenderat så mycket pengar på mig själv på över 3 månader ;S Men det kändes ändå bra att skämma bort mig lite=) Nya jeans behövde jag då! Men dom är något tajta ;S Först så prova jag nästan samma storlek som Helena, jamen jippie. Jag hatar att prova jeans för jag är för tjock >.<
Men jag fick ändå snällast komentar :P "Då måste du se mycket smalare ut än du är!"
Haha sötnos :P Men hursomhelst så klämde jag mig i ett par och Helle kom och tittade. "Jättefint! Du borde köpa en storlek mindre." Är du galen?! Jag tog mig knappt i dom här :P Men hon hade redan ett par sånna och sa att dom gick ut sig ganska mycket men det tycker jag ska bli skönt :P Btw.
Bästa låten nu, Coldplay - Viva la vida

Nu ikväll så blir det vinterträning! Äntligen vad jag har väntat=)
Vi har sista tiden, 20.00 -21.00, så Veronica kommer och hämtar mig vid halv=) GUD SÅ KUL=) Men helst ska man ha leksak när man tränar One Jump, men Ronja leker ju typ inte med leksaker så jag ska stoppa lite hemmabakat i en toarulle och se om hon jagar den om jag slänger iväg den :P Funkar säkert ;D
Nu ska jag typ ta och dra mig mot soffan. Jag skriver hur träningen gick imorgon, kommer hem så sent ikväll :P
Hare bäst!

Ronja flyger i Haparanda=)
Ronja flyger fram!=)
Postat av: Astrid o Totsen

Här hos mig regnar det hela tiden, kan inte träna.. sitter och äter godis och tjockar mig. Fy.

Ja, lathet är inget man vill ha - men gillar hunden agility (som exempel) tror ja inte det blir något problem.. :) totte gillade agilityn och visst blir han lite lat efter vi har tränat stenhårt massor men det är sånt man få ta! :)

2008-11-11 @ 22:53:21
URL: http://totterino.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: