Lite bakom...

Nu har jag 3 dagar att sammanfatta, tur jag inte gör så mycket på min fritid x)

Tisdag: Då vare då träningen som gick jättebra, och hon haltade inte=) Nästa vecka blire mer att träna utan godis i slutet=)

Onsdag: Ja.. vet inte riktigt vad som hände. Gick och simmade 50 längder iaf=) Råhärligt! Men jag har jätteont i axlarna :/ Jag hade glömt bort hur skönt det är att basta dock! När jag kom så var jag helt själv i hela badhuset i typ en timme så jag simmade 26 längder och la mig sen i bastun i en halvtimme typ :P Men när jag kom ut igen så var det massa folk där :/ Men det gick ju ändå=) Råskönt=)

Torsdag: Idag har det inte hänt mycket alls. Vi har faktiskt kommit en bit med vårat grupparbete, börjat skriva manuset iaf=) Men vad det handlar om kan jag inte skriva här för det är en "hemlis" för resten av klassen ;)
När jag kom hem så gick jag ut och gick med vovvarna i snöovädret. Dom vart alldeles galna! Tillochmed Tess sprang omkring :P Det var så sött! Tog några bilder men ni vet kvallan av mobben så jag orkar nog inte ens lägga ut dom.. Dom stod aldrig still heller så det vart nog bara sudd :P

Hare!=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: