Lunchdags vs. Sovdags

Så jävla trött! Jag orkar inte.... och jävla bajsBarbro. Äckel mat också....
Ikväll så är det första gången på vinterträningen, men vi hinner knappast träna nåt. Jag ska upp till klubben kl 18 och möta typ Terese, Stig och Veronica mfl. och så ska vi lasta massa hinder på massa släpar medans resten är i travet och lägger ut mattorna. JAG VILL KÖRA AGILITY! Livet känns fan meningslöst just nu. Hinner inte ut i skogen med hundarna för att det är skola, är ju kolsvart när man kmr hem, och har inte varit agility på några veckor. Det känns surt. Jippie för vinterträning! Skulle inte palla vintern utan den :P Längtar till Happis! Vem vet, jag kanske kör dit upp själv ;) Men då gäller det att sätta igång med pluggningen och körningen... Men ändå sweet att fylla år så tidigt =}
Sammanfattning:
Skola suger, mat äcklig, jävligt trött, saknar Ronja, AGILITY!, trött, trött, trött, hungrig = Gå och sova i vilorummen.
See ya!
<3
Saknar älskling
Postat av: astrid

Vilken underbart fin och härlig blogg!

Jag och min fluffboll Totte har kört i 1½ år. Vi har hunnit tävla kanske 5-10 tävlingar. Vi bor på Lidingö (stockholm).. fast tyvärr finns det inte många tävlingar i närheten! Hur länge har du tränat?

2008-11-04 @ 18:41:20
URL: http://astruud.blogg.se/
Postat av: Astrid och Totte

Oj, råkade skicka fel bloggadress

2008-11-04 @ 18:41:40
URL: http://totterino.webb.se
Postat av: Amanda

Aww så söt hund :D

En Bichon Frise?? (stavningen stämmer förmodligen inte men har ingen aning om hur det stavas x))

2008-11-06 @ 19:27:53
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: