Ny kläa

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, hann ju skriva 2 st inlägg i dag ;S Men jag har lite bilder på nykläderna iaf=)
Cubus 199kr
Dålig kvalla jagvet men blixten funkade inte ;S Det var tröjan iaf, fin va?=)
199kr på Cubus, Jeansen syns litegrann, 399kr på Gina Tricot

Baskerkeps 69kr + halsduk 98kr H&M
Suddigt, jagvet. Baskerkeps 69kr, Halsduk 98kr H&M
(Halsduken är lila men det syns lite dåligt, fanns i många andra färger oxå)


Hade utvecklingssamtal idag till typ halv 5 ;S Gud vad det drog ut på tiden. Men det är bara för att jag är så speciell, eller nåt x) Jag hann just med en buss som gick typ kvart i 5 eller nåt och hoppade av borta vid ICA, chokladdag idag ;D Köpte chips också :$ Blir tjock ikväll. På en halvtimme börjar Grey's<3 Ska nog gå och sätta mig och se Cold Case nu=) Ha det bra!

Postat av: Emelie

Tröjan var ju jätte fin, fast de var ju det andra också! men tröjan var as SNYGG <3 du passade värkligen i den!!! :}

2008-11-12 @ 20:40:13
URL: http://emeliediesel.blogg.se/
Postat av: Helle

Fiiiiint :D

2008-11-15 @ 22:04:06
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: