"Om en iller är dum ska man dra den en halvmeter efter golvet"

Har just sett reprisen av Stjärnor på is. Tony åkte inte ut!=) Så glad jag blev=)
Igår så tog jag bussen upp till stan och mötte Jeanette vid busstorget. Så fgick vi och tog ut pengar, hämtade ut biljetterna till bion och gick till Lilla Kina. Jomenjippie, där var det typ fullsmockat ;S Så då testade vi Tatoon men där var det fullbokat. Fanns typ massa bord lediga men dom ville inte ge oss något >.< Så vi gick på Subway :P Inte riktigt den fina middagen vi hade planerat men det vart då billigare iaf x) Så då satt vi där i typ en och en halv timme och bara pratade och skrattade. Sen gick vi på ICA och sen satt vi typ en halvtimme inne i bion och väntade på att bli insläppta i salongen :P Men filmen var riktigt bra=) Vi såg då Patrik 1,5. Ska se Mirrors när den kmr ut på DVD=)
Men det var riktigt trevligt=) Måste göras om!
Såhär ser jag ut när jag inte får Kinamat >.<
Såhär blir jag när jag inte får kinamat



Idag var jag och mamma ut och gick med Lena=) Härligt, men lite småkyligt sådär x) Hade bara mina vanliga vantar utan fingrar :P Men vovvarna hade kul iaf=) Vart busigt i parken ;D Det är så härligt att se dom leka sådär :P
Appropå leka, det går fortfarande inte så mycket framåt med klickerträningen :P Men vi fortsätter kämpa!
Längtar till tisdag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: