Pussen=)

Jag och mamma vart onyttiga och gick på ICA och köpte godis (A) Men vovvarna fick då en liten extra prommis så=)
Sen när vi kom in igen så tog jag mod till mig och körde lite klicker med vovvs. Det jobbiga är bara att jag måsta ju träna alla tre, annars står dom andra två utanför och tjuter hela tiden ;S Och jag vet inte riktigt vad jag ska träna med dom så de blir mest bara finslipning på saker dom kan..
Gigantiska framsteg för Ronja iaf! Hon leker ju inte med den men om jag slänger iväg den och säger "Gå och ta den då!" så springer hon iväg till den och kraffsar på den så jag kan ju använda de som en target iallafall=) Gud så glad jag blev=) Hon fattar ju typ :P Men hon koncentrerar sig ju inte riktigt på den så jag måste få den ännu roligare på nåt sätt. Om det finns nån som har haft en hund som de var tvugna att lära att leka med leksaker så kan ni väl ge mig några tips?
Men det kommer säkert att ordna sig tillslut. Måste ju bara få henne att fokusera på den :P
Sen så har jag faktiskt borstat ut min Pussen (Ronja) idag också=) Orkade inte sätta mig vid klippbordet så jag borstade ut henne när hon låg i mitt knä i soffan. Så gör vi aldrig annars men ikväll vare ett undantag :P
Hon ser så rolig ut för hon är så himla långhårig! Måste verkligen få mamma att klippa henne (A) Det blir så fult när jag klipper :P Men utan övning så blir det ju knappast bättre :P Men Amanda (eller var det Olivia?) ville klippa en av mina hundar som en pudel så jag kanske får fara och lämna henne där x) Näe ursch :P Inga bollar på baken isåfall :P Blir nog bara normal Bichonklippning :P Men det skulle ändå vara kul att pröva något annat. Som lilla Tekla som var randig :P Och Ashlan som är så söt med sin mustach=) Men vi får se hur det blir :P Före Haparanda ska hon då klippas kort så det blir mindre vindmotstånd! ;D Vi behöver all fart vi kan få om vi ska ta någon pinne nån gång :P Fast då kanske jag ska ha nån slimmad dräkt då för det är ju knappast hennes fart det är fel på!

Hittade några gamla bilder på min Puss=)

LillRonja äter upp Tessi=)
LillRonja äter upp Tessie, 4 dagar efter vi hämtade henne.
Tess vägrade röra vid Ronja förän efter 3 dagar :P Hon tycker inte om valpar :P


Snyggingen, 2 år

Sötnosis=)

Haha visst är hon vacker? :P
Ronja o lillBullen
Ronja o lill Bullen. Han var så söt! Vi tog hand om han medan Ragnhild var utomlands. Han hade nån konstig infektion som gjorde att hans läppar och ögonlock svullnade upp och tappade håret så han såg så bedrövlig ut.
Ronja tog typ hand om han undertiden han bodde hos oss. Dom låg ofta o kramades sådär=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: