Shall we dance?

Jättebra film, men nu ska det handla om något annat!

Vi hade dans i 3 timmar idag. Det var på Kaplan med BF2d och nån samhällsklass, kanske två st? :P Det vart typ kul iallafall. Var nästan nervöst i början, kände ju inga av killarna, men det gick bra ändå :P Men endel var jätteblyga, sa inte ens hej när man hälsade på dom. Och endel var värsta trevliga, presenterade sig och tog i hand :P Och de flesta var typ ganska duktiga=) hade väl lite problem ibörjan av buggen endel men jag hade då stora problem i slutet! Jag vart så yr så jag visste knappt vad som var upp och vad som var ner :P Stackars kille som jag skulle dansa med i slutet när vi lärde oss den fula snurren ;S Erik tror jag han hette :P
Foxstrotten var ju lite smått pinsam, stå och kramas med okända killar ;P Men lite halvmysigt ;D Ändå kul med pardans! :O Kommer nog bli som mormor o morfar när jag blir gammal, gå på dans varje helg=) Så kul=) Jag träffade Amanda igår, dom hade dansat i tisdags, och hon var helt hyper :P "Det var råkul! Och en söt kille ville ha mitt nummer! =]" Hon är för söt :P Men det fanns faktiskt några söta killar där idag också ;)


Har börjat klicka in en leksak me Ronja idag. Stoppade lite papper i en gammal strumpa och det verkar nog funka, men det lär ta mycket träning innan hon faktiskt tycker det är kul. Men det är bara att kämpa! Nu på tisdag så är det då fri träning så då kan man träna precis vad man vill=) Men det kmr nog vara massvis med folk där kring 6, 7 tiden ;S Det känns lite drygt för jag hade tänkt träna då men jag kanske far senare.. Vi får se. Imorgon är det fredag, vet inte riktigt vad som händer men längtar till lördag iaf=) Girls Night Out! ;D

P.S. VG i slutbetyget på Engelskan.......
Postat av: Jeanette

vaa vardu på kaplan idag utan att säga nått till mej ? :O :p

2008-11-13 @ 20:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: