Simpaan=)

Simon är min vän :} Har suttit och pratat med han i typ en timme, lite mer nu :P Det är som härligt att ha nån att prata med. Kan typ prata om allt med han, har ingen annan jag kan göra det med. Han är bra<3
Vi har typ halverst planerat min födelsedags fest, (2 månader och 5 dagar kvar ;D) I en kvartersgård på Anderstorp, 17 januari, nästan 30 pers om mina Piteåvänner kommer=) Bara lite småplaner men datumet är nog ganska rätt hursomhelst så ni kan ju boka in det=)
Simon och jag, + Andreas hatt<3

Det blir då av imorgon, skridskorna. Men jag tror jag håller mig nära stranden! Känns inte helt bra, även om det är Janne Vinterek som har sagt att det är okej :P Andreas, Emil, Fredrik, Cajsa och jag=) Jag ska ta med en stor bullkaka om inte pappa har ätit upp den redan :P men vi har ingen saft ;/ Det blir mycket motion imorn, först ut på prommis med Lena och sen gå till ruttjärns med folket :P Men det ska bli jätte skoj!

Sitter och snackar med brorsan på msn nu. Han är i Norge för att arbeta men han har inget arbete :/ Och dom behöver ny kyl/frys och en ny spis ;S Men Ante hade visst jobb iallafall. Men det går då ingen nöd på dom för Kennet sa att han hade gått upp 10 kg :P Och han önskar sig byxor, t-shirts och kallingar i julklapp :P Men det dåliga är att om mamma går med på det så kommer jag typ att kastrera Ronja ganska snart, och då har jag inga pengar att köpa julklappar för.. Och jag älskar att köpa julklappar=( Det är typ mitt sätt att säga: "Du betyder mycket för mig och jag älskar dig". Så alla som får en julklapp, ta åt er ;D Men sen så har jag typ börjat ångra mig lite.. Chansen är ju väldigt liten att hon ska bli lat och sånt men jag vill ju ha min Ronja, och om hon förändras så vet jag inte vad jag ska göra.. För om hon blir lat och omotiverad så gav det ju absolut ingenting eftersom jag kastrerar henne för att kunna tävla när som helst och slippa att hon är seg efter löpen ;S Nothing's right, I'm torn.
Simon sa att han skulle ringa upp snart så jag vet inte riktigt vad jag gör, lyssnar fortfarande på Robbies Better Man. Den är bara så passande. Helt rätt. Kärlek på den.
Ska nog kanske gå och sätta mig i soffan igen, men jag har faktiskt trevlig med Kennet, jag saknar han ju<3
Han ska då ta med mig ut och supa när jag fyller 20 säger han x) vi får väl se :P
Nu räcker det för denhär gången, på en timme kommer mamma hem så då blir det typ fika. Kanske öppnar jag min choklad, vem vet. Ha det så bra, det blir nog ett till långt inlägg imorn om hela dagen=) fast det blir nog efter Lucas har lagt sig :P Är ju barnvakt imorn=) Jaja, vi hörs!

Roger, jag, Kennet  4 år sedan :P

Postat av: Lisa

klart du ska firas! får man titta förbi? :)

2008-11-08 @ 13:51:04
URL: http://lajjsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: