Skoobiedoobie-doo

Sitter i bibblan med Stevie, Carro, Lina o Musen och har tråk :P Har ju ingen engelska nu längre så vi har hål från 13.20 till 14.40... Funderar på att gå och köpa en skjortklänning/tunika grejH&M som jag hittade igår, den var jättefin=)
Hade ju ett HU-möte igår hemma hos Catrin. Jag visste inte vart hon bodde så Tina, med sitt väldigt nya körkort, skulle hämta mig på busstorget o sen Ida o Sara på ICA på morehöjden. Vi hade något kul i bilen x) Kärlek på er flickor=) Men pappa skulle hämta mamma kl 5 i stan så jag åkte med han upp och var i stan en timme före Tina skulle hämta mig ;S Men då gick jag runt på stan och hittade en julklapp åt pappsen=) Vågar inte riktigt skriva vad det var här för han vet om att jag har en blogg så han kanske kollar nångång :O Och jag hittade en julklapp till Kenneth också=) Men jag vet inte hans storlek så jag kunde inte köpa den igår :/ Men jag köpte strumpbyxor åt migsjälv=)=) o så provade jag den söta skjortklänning/tunika grejen igår=) Köpte ju självklart choklad också (A) Chokladdag<3 Sen på mötet så bestämde vi nästa års program och att vi kanske ska bli en självständig styrelse=) Det skulle vara härligt, finns typ bara en halv nackdel :P Men det ordnar vi=) Vi får se hur det blir=)
Men Tina lämnar oss ju nästa år=( Inte kul, blir ju själv=( Menmen, grattis till livet gumman!<3
Nu har jag inte mycket mer att skriva förutom att Ronja småhaltar typ än så jag ska ta mitt liv.
Hejdå!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: