Tjoo

Det blir bara ett litet kort inlägg för jag måste skära korv och sånt innan Terese kommer och hämtar mig=)
Idag var en bra dag, fast jag mådde typ dåligt så jag fick fara 5 min tidigare så jag hann med 15.05 bussen.
Imorgon är det Grey's! Godisdag (A) Men imorgon ska jag gå och simma. Vara lite nyttig före jag äter godis ;P Men jag har gått ner 3 kg ;S Har ingen aning hur men jag bryr mig faktiskt inte! (A)
Nu äre korvdags och så ska jag försöka peppa upp min hund så hon blir lite glad innan vi far=)
Men hon är galen! ;O Hon blir heltokig när det är snö! Helt sinnessjuk 8)
Puss Puss=)
Busvovvarna i vintersolen=)
Bus i snön!=) (Längst till höger är Ronja, helgalen!)
Postat av: Olivia

2008-11-25 @ 21:58:28
URL: http://oliviaspudlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: